Good Drama WANTED!!!

December 12, 2008

Long Love Letter was such a good drama despite the whole time travel and really bad graphics of the monster.. but it was so good. I didn’t even realize Yamapi starred in it until the middle of the episode..

Although I realized that Yamapi has always had the same roles.. It’s either playful or the serious popular guy.. or a mix.. It’s really annoying. I wish he was like Matsujun, who can play a lot of different roles. I mean seriously.. Yamapi needs to get a role that’s not silly or serious but somethign else. He needs to add another dimension to his character.. sigh. Sometimes I feel like he’s not even acting but he’s being himself.. like I can seriously imagine him like that in real life..

Anyway.. break is starting and I NEED A NEW DRAMA!!! something GOOD like Maou or The 1st shop of coffee prince or Long love letter.

btw, this guy is so hot.. he even played my fav character in GTO. Oh, he played the teacher in Long Love Letter. It was sooo kute.

wiki.d-addicts.com

credits: wiki.d-addicts.com

He’s as old as Lee Hom. Too bad he hasnt’ been doing many dramas.. I really liked him in Long Love Letter.. He’s been doing movies lately but I haven’t seen them yet..

I forget if I mentioned this awesome guy: KANATA HONGO!!!

credits: uh.. I just got it from a Friendster...

btw does anyone know if this is real? His Friendster.. Maki has one too and apparently he’s friends with her on friendster? I don’ t know.. there’s always a bunch of fake ones online… so yeah. He was in Prince of Tennis and Nana 2. Totally looked like Ryoma and Shin… He was great in Seigi no Mikata.. That was the best drama ever ❤ lol.. wow he’s thin..

anyway..

I NEED GOOD DRAMAS TO WATCH!!! >O

Any suggestions?

Advertisements

3 Responses to “Good Drama WANTED!!!”

  1. Pocco Says:

    ooo. new layout. i really like the snow effect and it even stays at the bottom of the window, sorta…XD
    since you watch a lot more dramas than i do, i don’t really have any good ones to recommend. i kinda lied about how i’ve been only watching one drama per season. i think the reason why my japanese skills are kinda still here is that i have to keep up with all the weekly arashi shows. lol. i don’t know if any of the dramas coming out soon are good or not, but you can check out the list on drama wiki and maybe watch these newest ones…? there’s also ryusei no kizuna which will end next week. nino, ryo, and toda erika are in it, but i honestly think it isn’t too good. >______< but before you watch a new drama series, you better finish maou! or you can watch the last ep. of maou repeatedly until you find something good to watch. lol.

  2. krooxy Says:

    I can’t get myself to finish Maou. lol. I think my interest in it just died.. but I’ll try..

  3. Pocco Says:

    I understand. Ep. 9 isn’t that good and since you have such a big time gap before the final ep, the stuff happened earlier in the drama is escaping your memory. Like me, I don’t really remember the details anymore. Haha.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: